dijous, 17 de setembre del 2009

Un comiat fet un nus

Mai ha existit un compte enrere, tampoc un cronòmetre que no sabia quan havia de deixar de comptar. Per això casi xoco contra un bitllet d’avió i una maleta que ja està pràcticament feta.
És complicat expressar el que sento quan no sé desxifrar-ho. Ara mateix, sóc un nus que no puc desfer.
És cert que demà marxo, però no m’ho creuré del tot fins que l’avió deixi de tocar el terra per viatjar a una velocitat que encara supera la meva concepció del temps des de la meva perspectiva més animal.
Si l’Atlàntic fos un bassal d’aigua que pogués saltar amb molt d’esforç, tinc la sensació de que encara no he començat a agafar embranzida.
Malgrat això, no negaré que em persegueix una ombra de diferents colors, una espècie de despertador que constantment sona per anunciar-me que a l’altra banda de l’abisme hi ha tants misteris que sóc incapaç d’ordenar-los. Encara no puc assegurar que aquest sentiment que descric sigui por, perquè encara no tinc prou assimilat que marxo. Però aquest neguit si que em posa les piles, és el motor que em revoluciona i em manté alerta. Alhora, aquesta sensació em transmet la il·lusió acumulada durant fa molt de temps. I això m’encanta, perquè sense il·lusions no hi ha motius, sense motius no hi ha ganes i sense ganes no es viu.
I si dic això, és perquè encara que tingui sentiments d’ambigüitat, a mida que escric em veig més viu que mai tal i com estaré allà. Perquè siguin bones o dolentes les experiències que tingui seré més viu que mai.

En definitiva, com que no puc desfer el nus que sóc, acabo d’escriure el primer text, l’últim des d’aquesta banda del món.

D’aquí a res tornaré a parlar per aquí. Tot i això puc dir: Mai un “adéu” m’haurà estat vàlid tant de temps.
Adéu amics!

4 comentaris:

  1. Eiis!
    M'agrada molt com has deixat el blog, la foto de la capçalera és molt xula.
    Bé, ja ens vam veure ahir, però em repetiré una mica. Que vagi molt bé el viatge i ja ens explicaràs quan arribis (i puguis actualitzar), les teves sensacions al trepitjar aquella terra. Ja penjaràs alguna foto també, espero!
    Petons!
    Atentament,
    La teva cosina traductora xD

    ResponElimina
  2. bff... has plasmat al 100% com em sento jo ara mateix sense que ho sabés.

    viu l'experiència al màxim!

    Emma (aviat també amb un blog des de perú)

    ResponElimina
  3. Alguna vez has dicho que querías, aunque fuera una vez en tu vida, vivir en el lugar donde el Diablo perdió el poncho, donde Cristo perdió la chancla y donde se encuentra el famosísimo quinto pino. En las películas también se habla de ese lugar como "el fin del mundo" incluso, aunque no creo que sea un nombre apropiado en este caso, porque más que el fin del mundo es el principio de un sueño cumplido.
    Espero que la continuación de ese sueño esté cargada de buenos momentos, y que los malos momentos sirvan para aprender a luchar contigo mismo o a lo que sea.
    Si no es mucho pedir...no te olvides de que aquí estaremos esperándote, y por favor, házle una foto al quinto pino, quiero saber cómo es.

    Besos de una forma de vida pluricelular denominada K.

    =)

    ResponElimina
  4. esperant per començara entrenar la pilota que tenia entre mans ha acabat convertint-se en un globus terraqui i he imaginat el camí que començaries en breu

    conclusions:

    1. m'avorria molt
    2. definitivament m'atreveixo a predir que et trobaré a faltar

    dit això prometo no més missatges ensucrats, que encara pensaràs que m'he trastocat pq has marxat! ;)

    un petó!

    ResponElimina