dimarts, 15 de desembre del 2009

Després de tant de temps

Després de tot el temps que he estat sense escriure són innumerables totes les experiències que he viscut, tant innumerables que moltes d’elles ja les he oblidat.
Els dies han anat passant i encara que no sóc un coyhaiquí més, si que hi ha moltes coses que s’han normalitzat.

Ara ja no és gens estrany passejar pels carrers, tampoc saludar a les persones que ja fa temps que et coneixen.
L’escola m’hi sento com a casa i encara que tot no és com jo voldria, he reconegut finalment quina és la meva posició.

No estic descrivint la rutina. El meu dia a dia encara és una muntanya russa de sentiments. Des de que vaig arribar he patit una bipolaritat anímica que si no és crònica, si que s’ha convertit en una forma boja de viure el moment. En qualsevol cas estic vivint amb una intensitat que ja havia oblidat.

Durant aquesta temporada en la que les lletres m’han fallat, fins i tot hem tingut temps de canviar-nos de casa. Ara cadascú té la seva habitació i el seu món.

Els viatges i visites als voltants del poble no han estat tants com pensava, però aquest fet no ha estat casualitat, ara em toca estar a Coyhaique. M’he convertit en un arbre que poc a poc ha anat estenent les seves arrels. Ara xuclo els moments que m’ofereix el subsòl patagònic de la mateixa manera que aquesta terra m’ha absorbit a mi.
Sens dubte, se’m farà difícil el dia que marxi d’aquí.

2 comentaris:

  1. Ohhh =) se nota que tus palabras están escritas desde esa bipolaridad (o tripolaridad, o pentapolaridad... jejeje) que explicas... pero es como todas las cosas del mundo, que tienen su parte blanca, su parte negra, y todas las tonalidades del medio.
    Me alegro de que tengas habitación propia, y de que aunque no todo sea como te lo esperabas, eso no te suponga ningún problema grande =)
    Espero que la montaña rusa no pare y que cuando te bajes sonrías y digas: subiría otra vez!!!
    =)
    Besos de turrón y polvorón!!!!!
    Kali.

    ResponElimina
  2. Aimar, he trobat una ampolla a la vora de la mar, amb les teves delicades paraules on ens fas saber que encara hi ets. Celebro tanmateix que segueixis amb empenta vivint el present i arrelant en terres patagòniques. Una abraçada de part dels cardedeuencs i cardedeuenques!

    ResponElimina