dimarts, 5 de gener del 2010

Adéu Coyhaique

Ja s'ha acabat. Un cop més el temps ha passat volant.
Només em resten 5 minuts per dir que la meva estada a Coyhaique s'ha acabat.
Estic escrivint des de l’ordinador de la biblioteca de Coyhaique. Ahir vam desallotjar la casa de lloguer en la qual vivíem i avui ja he passat la primera nit fora de casa, en un “hospedaje”.

Em declaro cargol durant dos mesos. La motxilla és casa meva i ja la tinc plena: amb tot el que necessito i amb tots els moments que deixo enrere. Marxo amb el cor ple de records i enyoransa(no hi ha ce trencada al teclat) i amb la ment buida.
No tinc prou estant tant al Sud i no em cansaré de baixar fins arribar a Usuhaia.

Properament actualitzaré amb més informació.

Fins aviat a tothom! Fins una altra Coyhaique...

2 comentaris:

  1. Buen viaje... disfruta de todo lo que compartes con la vida que te rodea.... un beso.
    Daniela.
    Un gusto haberte visto en los antiguos!!!!!!

    ResponElimina