dimarts, 8 de desembre del 2009

Nàufrag

No he desaparegut. Encara estic en algun punt del mapa.
Si és cert que ja fa massa temps que m’he quedat sense paraules.


En qualsevol cas, aquest blog mai no ha estat abandonat. Molt sovint, com si fos un jardiner que cuida amb delicadesa al seu arbre, he polit i purgat els meus pensaments per obtenir-ne fruits. Però les gelades han acabat amb moltes de les meves flors.
Per sort, ara ha arribat la calor. Per sort, els meus fruits no depenen de les estacions, ni de les temperatures.


Com un nàufrag, en una illa deserta, torno a llençar missatges dins d’ampolles cap a l’immens oceà, esperant a que en qualsevol moment les meves perdudes paraules tinguin la sort de trobar-se amb les teves ganes de llegir.

Segueixo viu!


4 comentaris:

  1. i jo miro l'horitzó per si el corrent fa arribar al meu port una ampolla.

    Des d'aquí "compartint" un temps amb tu i fent coincidir la vida

    ResponElimina
  2. y yo que me alegro... ;)

    un abrazo, maestro !

    ResponElimina
  3. Sííiiiii, una botella mensajera por fin, y yo con un día de retraso que lo veo, no puede ser esto, tengo que estar más atenta!

    Desgraciadamente yo si soy verano-dependiente...pero estamos teniendo un diciembre tan extraño que hoy me he sorprendido al tener que quitarme la chaqueta por la calle porque me moría de calor, y eso que salía de la maravillosa renfe a la cual no echarás de menos seguramente, y que se supone que dentro del tren hace calor y cuando sales tienes frío. Pues no, los esquemas están cambiando!

    Me alegro que tengas un poco de calorcito, ya te he visto en las fotos sin camiseta y un moreno paleta que es inconfundible. Yo creo que si hubieran puesto la foto sin cabeza hubiera sabido que eras tú. Bueno, y si ponen sólo la foto del brazo también. Sino haz la prueba!! :D :D :D

    Espero que de vez en cuando sigas lanzándonos botellas de éstas porque son mejores que las del cava que este año no probarás =P

    Yo te envío un trozo de turrón!! cuál te gusta más?? a mí el de chocolate y el de almendra blando ^^

    Petonssss

    K.

    ResponElimina
  4. PD. Mª Jesús recibiste mi email??
    Es que a veces mis correos se clasifican como "spam", es lo que tiene tener nombre de cereales!!!

    Kali.

    ResponElimina